23-08-2006, 15:38
|
|
|
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
|
|
אני מכיר את פלונטר עוד הרבה לפני הסניף ברמת גן,
קניתי ממנה מוצרים לפני 5-6 שנים, מכיר בגדול את כל סיפור עלייתה ונפילתה
מן הסתם יותר טוב מאחרים.
עסק יכול לקרוס, אני לא מזהה כאן רמאות מתוכננת מראש אלא פשוט ניהול לא
מוצלח - קורה. אני לא רואה סיבה להחרים או לרצות במות החנות בגילגולה
הנוכחי (אני מכיר חנווית אחרות שלא קרסו מעולם אבל הייתי די שמח לשמוע
על קריסתם).
כיום פלונטר פועלת באופן רזה/יעיל להחריד (אולי רזה מידי, 3-4 עובדים, משרד
קטן, בקושי עונים לטלפון בגלל שהוא תפוס כל הזמן לטוב ולרע אבל מגיבים מיידית
לדאר) ולכן אני לא חושב שיש סיכוי שתקרוס שוב.
אני מתבסס על ההתרשמות המצטברת מול החנות ומפעילה וסך הכל הרושם
שלי חיובי.
לי באופן אישי יש רק חוויות חיוביות מול פלונטר, למה אני צריך להחרים אותם?
* באופן כללי ביחס לכל חנות - לשלם בזמן איסוף המוצר מהחנות, רק כאשר
אין ברירה או כאשר זה ממש לא נוח או כאשר מדובר בסכום לא גדול מידי לנהוג
אחרת.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל
|