לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה   מה שבראש היתרון האנסי | freedom.fresh.co.il   נושא: ילדה, רוצה לבוא אתי לדירה? –אני רק בת ארבע־עשרה. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > מה שבראש
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 02-10-2006, 16:47
  אלכס לוין אלכס לוין אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.10.04
הודעות: 449
פסטיבל מספרי הסיפורים

פסטיבל מספרי הסיפורים

מאת אלכס לוין





להלן כמה וכמה סיפורי מעשיות שמספרים לנו מוכרי האשליות במדינת ישראל.



סיפורי המבצעים של חברת גד.



נתחיל במבצע של חברת גד המייצרת גבינות שונות ואפילו דיי טעימות. במשך זמן רב קניתי את מוצרי חברת גד עד אשר הם ניסו לעבוד עלי בפרסום כוזב של מבצע שהם יצאו איתו לקראת החגים,

הם פרסמו בכל רשת שופרסל את הפרסום הבאה "קנה שני מוצרי מדף גד סוגים שונים קבל שובר טיסה לטורקיה." מה אתם מבינים מפרסום זה ,קנה שני מוצרים וקבל שובר טיסה לטורקיה. לא כך נראים פני הדברים?. נגשתי וקניתי שני מוצרי מדף של חברת גד. בדיוק כנדרש . שמח וטוב לבב נגשתי לקופה הראשית ובקשתי את שובר הטיסה לטורקיה. מייד קבלתי שובר פרסום של חברת השטיח המעופף ובו הם מציעים לי מגוון טיולים לטורקיה. שאלתי היכן השובר והם ענו זה השובר . אמרתי כתוב בפרסום שלכם שובר טיסה לא שובר הנחות. לא פרסום של השטיח המעופף. אמרו לי בסופר זה מה שאנו קיבלנו מחברת גד. חזרתי לביתי והתקשרתי לשטיח המעופף ושאלתי היכן השובר ואז הם אמרו לי כי שובר זה שקבלתי זה שובר הנחה של 100$ על מגוון טיולים לטורקיה. המחירים לאחר הנחה לשלושה לילות בסוף שבוע ואו לארבעה לילות באמצע השבוע הם מחיר קבוע של 299$.המחיר לאדם בחדר זוגי וזה לאחר ההנחה של 100$. והכול כמובן כפוף לתקנון ועד גמר המלאי . כמובן לא בזמן החגים.מועדי החופשות הם כמובן בין התאריכים 15.10.06 ועד ל 25.03.07 כמובן בחורף. יש לי לומר לכם לפני שאתם קונים להבא את מוצרי גד תבדקו טוב טוב שלא מספרים לכם סיפורי מבצעים. כל החברות שמארגנות חבילות טיול בטורקיה נותנות מחירים זהים ואף יותר זולים בזמן החורף. פשוט תעברו על הפרסומים בעיתונים. כל זה בלי מבצע. אני לפחות הבנתי שמנסים לעבוד עלי וזה כחודש הפסקתי לקנות לחלוטין את מוצרי גד ולא אתקרב אליהם יותר כי אני לא אוהב שמנסים לסדר אותי.



ACE קנה ובנה באזור התעשייה החדש במערב ראשון לציון.



כמידי שנה גם השנה יש לנו בעונת החגים את חג הסוכות , מה טבעי בחג הסוכות מאשר לקנות סוכה ולשבת בה שבעה ימים. בשנה שעברה בחזית החנות הידועה הזאת הציבו את הסוכה לדוגמא בחזית החנות. היכן הציבו אותה בדיוק על חניית הנכים. שתבינו בחזית החנות הענקית הזאת יש רק שלוש חניות לנכים. על שתיים מהם הציבו את סוכת הפרסום והמכירה. בשנה שעברה ניגשתי למנהלת החנות ושאלתי מדוע הצבתם את סוכת הפרסום והמכירה על שתי חניות הנכים. המנהלת ענתה לי." יש מספיק חניות ומספיקה חניית נכים אחת". אך אני מבטיחה לך שבשנה הבאה נציב את הסוכה במקום אחר. מכיוון שאני אדם מאמין ועוד למנהלת החנות הנכבדה. המשכתי בקניותיי. ראה איזה פלא השנה הציבו את סוכת התצוגה והמכירה בחניית הנכים אך הפעם רק על חניה. אחת כלומר חסמו 33% מחניות הנכים. יש רק שלוש חניות. השנה כבר לא ניגשתי למנהלת החנות מכיוון שהבנתי שהיא לא מעוניינת בנכים שיקנו בחנות שהיא מנהלת על כן עברתי מיידית להום סנטר חנות השוכנת צמוד לחנות ACE ושם כמובן שלא הציבו את סוכת המכירה על חניית נכים אלה במקום שלא מפריעה לאף אחד. שם הנכים רצויים.



שופרסל ביג במערב ראשון לציון.



כבר לפני כשנה כתבתי וציינתי את המבצע הענק שמתקיים בשופרסל ביג במערב ראשון לציון. מחיר חבילה אחת של צמר גפן מתוצרת שופרסל. ( מעניין איזה מפעל התכופף ורשם על תוצרתו את השם שופרסל ) ובכן מחיר חבילה אחת של צמר גפן מחירה 3.49ש"ח אז במבצע שלוש חבילות צמר גפן. שלוש חבילות ארוזות. וכתוב עליהן במבצע ,כמה צריכות לעלות?.פחות מ ....ובכן בשופרסל ביג לא למדו לחשב או שחושבים שהקונים שלהם לא יודעים לעשות חשבון. ובכן מי שקונה שלוש חבילות מקבל אותן במחיר מבצע של 11.49 שקלים. מי שקונה שלוש חבילות לא במבצע ולא ארוזות יחד בחבילת מבצע משלם עבורן רק 10.47 שקלים. שופרסל ביג יודעת מה זה מבצע ואיך למכור לא? מעניין עוד כמה מבצעים כאלו יש בשופרסל ביג.



רשת סופרסל והמותג שאין שני לו.



רשת שופרסל נוהגת זה זמן מה לכפות על מפעלים שונים לייצר מוצרים תחת שמות מותג שהיא מנסה לפתח. בתחילה היו מוצרים די מועטים שפורסמו תחת השם "סופר קלאס." הנה עכשיו ישנו מוצר חדש תחת השם שופרסל. מה אין תחת שם המותג החדש. הם מייצרים הכול. מתבניות אלומיניום ועד מלפפונים. מסוכר וקמח ועד לתבלינים. מה לא . כל מי שקונה ברשת הזאת פשוט נפעם הכול מיוצר על ידם.היצרנים נכנעים כי אין להם בררה. יש רשת ענק ששולטת בשוק והיא כופה עליהם הדפסת שמות שהיא קובעת אחרת ...ואתם מבינים איך זה פועל. מה שמעניין בכך שכל המוצרים שמיוצרים תחת השמות שופרסל או סופר קלאס יותר זולים מאלו שלא מופיעים תחת השמות הללו. מה שלא מבינים גאוני הניהול של הרשת הזאת שהלקוח שמגיע לרשת מעוניין לראות מגוון מוצרים, ממגוון יצרים ולא כמעט כול המוצרים תחת השמות של שופר סל או סופר קלאס. כמובן הצרכן לא טיפש ומבין את מעשיה של רשת ענק זאת. הכפייה הזאת ויצירת מצב של חנות אחת מותג אחד ורק שלהם , כל השאר פשוט הולך ונעלם או מחירו ממריא אל על לא כל כך עובד. הצרכנים פשוט עוברים לרשתות אחרות שם לא מנסים ליצור חנות אחת שם אחד וכל השאר יקרים. יש בסביבה עוד רשתות , נפתחת גם חנות של קוו אופ ואנו כבר בדרך לשם. רק שלא יעבדו עלינו. להנהלת שופרסל הגיע הזמן לא לחשוב שהצרכנים הם שלכם לעד ואתם יכולים לעשות כרצונכם , למחוק מותגים אחרים , להוריד מוצרים של חברות שלא כל כך משתפות אתכם פעולה ועוד.



אל על והקרש בגב.



אתם זוכרים זה זמן שחברת אל על נקנתה על ידי משפחת בורוביץ, הבטיחו לנו שיפור . הבטיחו לנו ריפוד חדש והבטיחו לנו............

בתאריך 4.9.06 טסתי בטיסת אל על שמספרה 611 למוסקבה שעת הטיסה 05.50 . עליתי למטוס שהמושבים בו ראו ימים טובים יותר. מושבי בד מרופטים שאיבדו במלך השנים את צבעם, את הנוחות לשבת עליהם מכיוון שנשחקו, אך זה לא כל כך משנה. התיישבתי על הכסא ונשענתי לאחור ומייד נתקע לי קרש בגב. הקרשים שבגב הכסא בולטים בגלל שהריפוד עבר זמנו מזמן. בגלל שהספוגים שעליהם אתה יושב ואתה נשען נשחקו עם הזמן. זה לא קרה רק בכיסא שלי, זה קרה בכל הכיסאות, גם של אלו אשר ישבו לידי. קראתי לדיילת והערתי את תשומת ליבה לעובדה שקשה לשבת במושב שהקרשים תקועים לך ישר בעמוד השידרה. מכיוון שראיתי שהיא לא מופתעת כלל ואף לא ניסתה לומר לי בוא נחליף כיסא כי אין כיסא יותר טוב. אז היא ענתה לי תשובה הכי מדהימה ששמעתי בחיי, להלן תשובתה " אין דבר במהלך הטיסה תתרגל". מדוע אני מפרסם פרט זה, זאת לא הפעם הראשונה שאני פונה לצוות האוויר ומעיר את תשומת ליבם למצבם העגום של הכיסאות. אך הם הרי לא יכולים לעשות כלום. אז אני כן יכול לעשות אני פשוט הפסקתי לטוס אל על.כמה חבל לחברת אל על, אני הרי טס כ 12 טיסות בשנה ולפחות מחציתן היה באל על. מעניין כמה אזרחים עשו זאת עד לרגע זה. אולי אפשר להבין מדוע המדינה העבירה את הזמנת הטיסות לעובדי המדינה לחברה אחרת. אולי מכיוון שהשרות שם יותר טוב. על אף שהחברה שקיבלה את ההזמנות הללו היא לא חברת עלית אירופאית.

עוד כמה הערות למר בורוביץ. מאז שאתה קנית את חברת אל על הופסק לחלוטין חלוקת העיתונים בטיסות היוצאות למחלקת התיירים. השרות לא נעשה טוב יותר וחבל. להלן דוגמא קצרה על השרות שלא קבלתי במטוס ,אין הכתוב כאו מעיד על הכלל אך מעניין זה קרה אצלי ולא בפעם הראשונה. בטיסה מספר 616 מוסקבה ישראל בתאריך 05.09.06, הטיסה שהמריאה בשעה 23.55 ממוסקבה. לא חולקה השתייה לפני הגשת הארוחה. היה רק סוג אחד של תפריט. אני הפעלתי את כפתור הקריאה לדייל. הנורה דלקה כ 57 דקות עד אשר אחד הדיילים ניגש אלי. כמובן שחלפו לידי כמעט כל הדיילים במשך ה 57 דקות אך לאף אחד זה לא הזיז. לאחר 57 דקות עבר לידי הדייל וכיבה את הנורה, אמרתי לו באיזו זכות אתה מכבה את הנורה. הוא גמגם. אמרתי עדיין לא קיבלתי את השרות והדלקתי שוב את הנורה,ורק אז הוא שאל לרצוני והביא לי לאחר 12 דקות תמימות את בקשתי. האם זה שיפור בשרות מר בורוביץ. לך ולחברת אל על שקנית הפתרונים.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:38

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר