11-10-2006, 17:39
|
|
|
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
|
|
הגורם של אופן הנהיגה מרכיב בתוכו הרבה אספקטים
קשה לכמת איזה אספקט מכריע יותר מאחר, אבל אני מסכים איתך לחלוטין בכמה דברים.
הראשון שהנהג הישראלי גרוע עד גרוע מאד
השני שהוא לא יודע לנהוג
והשלישי הוא שהגורם מספר אחד לתאונות היה בשנים האחרונות מעבר בין נתיבים
לגבי השלישי, אם ניתן היה לפרוט ולחלק את הסיבה הזו לגורמים, אפשר היה לגלות כמה תלוים אך ורק בנהג וכמה גם בתשתית.
בלי קשר, התשתית, וזה אומר חשיכה, או כביש רעוע, או סיבוב לקוי, או אי גדר הפרדה, מאפשרות לנהג גרוע או לא מקצועי או לא מנוסה או סתם עבריין לעשות ABUSE לכביש ואז לגרום לתאונה.
תמיד יהיה זה הגורם האנושי, אבל שים לו גדר והוא יהרוג את עצמו ולא אחרים.
לשם כיוונתי מלכתחילה ולשם המשטרה לא מכוונת.
אני נהגתי באמריקה, באפריקה, באסיה, באירופה וגם בישראל.
כל מדינה והשטויות שלה, אבל אי כיבוד חוק וזלזול מאפיינים בעיקר את ישראל.
גם לאירופה יש בעיות בכבישים, ובכל ארץ מותר לסע יותר מהר מהשניה, אבל אני מסכים שהתחושה על הכביש יותר נחמדה מאשר בישראל. הנהגים יותר מקצועיים ובאירופה זה ידוע שיש כבוד לרכב ולמוטוריקה ע"ע גיר ידני.
על מנת לנסות לצמצם את הדיון שלנו, כי אנחנו מסכימים בגדול, אני מוחה על דבר אחר, שלמשטרה יש פנס אחד והיא מאירה איתו על הנהגים ולשם זורמים רב התקציבים.
במקום לשים עוד פנס על התשתית, ועוד אחד על החינוך, ועוד אחד על הגורם האנושי ואז תוכל להגיד שיש נסיון אמיתי לשיפור, ולא עוד כותרת חסרת משמעות וחסרת תכלית.
לגבי מספרים ונתונים אני אשמח לחפש ולהביא אותם בקרוב.
צריכים להיות מספרים כאלה.
|