21-10-2006, 11:53
|
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
|
|
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
|
|
ציטוט:
1. ה"גיבנת" שיש לאף-16 ישראלי מדגם D (בלוק 30/40) מכילה אך ורק אמצעים אלקטרוניים שונים ולא דלק.
|
זה נכון. כך גם לגבי ה-I
ציטוט:
2. אין F-16I חד-מושבי, כי זה כינוי מיוחד שהודבק לבלוק 52+ דו-מושבי שפוצצו אותו בטכנולוגיות ואמצעים תוצרת ישראל.
|
נכון בהסתייגות - ל-I אין גירסא חד מושבית. לדגמים מקבילים מבלוק 52-62 יש גרסאות חד מושביות, ומן הסתם גם יכולת נשיאת CFT - מה שעשוי להקשות בז"מ.
לגבי הטכנולוגיה - גם זה בהסתייגות - אלביט מערכות והתע"א על חטיבותיה השונות - מייצרים חלקים עבור המטוס, ולמרות שהסופה היא פלטפורמה אמריקאית שמצויידת במערכות ישראליות - הרי שהדגמים המקבילים של הפלטפורמה עדיין מכילים חלקים שמקורם בארץ - למרות שחליפת המערכות שבהן שונה מהותית. בנושא זה - הסופה היא מקרה חריג שכן היא פלטפורמה מאובזרת מחדש ולא מטוס מדף ששופר...
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק
נערך לאחרונה ע"י Soloavia בתאריך 21-10-2006 בשעה 12:09.
|