
06-12-2006, 18:00
|
|
|
|
חבר מתאריך: 10.03.06
הודעות: 231
|
|
ציטוט:
|
במקור נכתב על ידי Ohad_Naim
1. לא שידוע לי.
2. תמיד יש ירידה/מבצעים, את זה אי אפשר לצפות.
3. לא שידוע לי, למרות שאני מכיר כמה שאין להם.
4. אפשר, אבל תצטרך לשלם על שניהם.
5. אם הוא יגיע, אי אפשר לדעת באיזה מחיר אורנג' יתמחרו אותו.
6. מאוד הגיוני, אבל אי אפשר לדעת, ע"ע נוקיה 6680, שנמכר באותו מחיר מהיום שנכנס לאורנג' עד יומו האחרון.
7. הN73 טוב יותר בכל, בכל, אפילו רק בגלל הסימביאן..
|
עלק הN73 יותר טוב בהכול המצלמה של K800 יותר טובה
אפילו שיש סימביאן מה תעשה איתו
|