לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 15-02-2007, 00:31
צלמית המשתמש של jetman_1
  jetman_1 jetman_1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 10.10.04
הודעות: 158
אתה טייס ????

LV-ARG הנכבד
אני מפקפק מאד מאד בטענתך שאתה טייס
א - טענותיך הטכניות בקשר לניהוג המטוס מוזרות מאד
ב - רמת הכתיבה שלך

YHS צודק בדבריו ואתה מבלבל כל מיני מושגים שאינם לענין

הרכיב שמאפשר למטוס לפנות הוא הכנף.
כדי לבצע פניה צריך להטות את כח העילוי לכיוון מרכז מעגל הפניה, כך שיווצר רכיב אופקי שיפנה את המטוס.
כדי להטות את הכנפיים יש להשתמש במאזנות. לאחר שהמטוס הגיע לזוית הנטיה הרצויה המאזנות מוחזרות למצב ניטרלי, ואילו הגה הגובה מוטה מעלה, כדי להגדיל את זוית ההתקפה ולהגדיל את העילוי כדי שיספיק גם להחזיק את המטוס באויר וגם להטות אותו הצידה.
ניתן בהחלט לתכנן מאזנות כך שלא יגמו לבריחת האף החוצה מהפניה, אבל אם צריך משתמשים בהגה הכיוון כדי להחזיק את האף בדיוק במשיק למעגל הפניה.
כל הסיפור על yaw damper ו dutch roll ממש לא שייך לכאן, וגם לא מיקום מרכז הכובד, זוית המשיכה של הכנפיים וכו' וכו'.
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 21:18

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר