21-12-2006, 19:54
|
|
|
חבר מתאריך: 26.10.01
הודעות: 7,082
|
|
יש בהחלט מקום לפעול בענין זה
אני מציע להתחיל לגבות את כל הפעולות שלך בתכתובת / הקלטה
של השיחות שאתה מנהל עם בעלי השירותים השונים.
אני מציע לתעד את מצב הארון ולעשות העתקים (שרטוט / תרשימים / תמונות)
יש מקום לערוך תרשומת שיחות / פגישות (+ תאריכים) וכיו"ב
יש לכתוב מכתב לחנות הרהיטים ובו דרישה לביטול העסק ו/או תיקון מיידי של הליקויים שנוצרו.
אני מציע לפנות לחברת האשראי ולבדוק את אפשרות ביטול התשלום - לאור העובדה שחלק "מהמוצר" כל ללא סופק וכי מה שסופק לא תואם את ההזמנה.
בנסיבות שתארת, יש בהחלט מקום לתבוע את ספק השירותים.
בהצלחה
_____________________________________
האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי/כלכלי ואין להסתמך על המידע הנמסר בשום דרך.
|