לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 24-01-2005, 14:40
  משתמש זכר הברמן של הפורום מנהל הברמן של הפורום אינו מחובר  
מנהל: כלכלה עסקים ושוק ההון, משפטים וצרכנות
 
חבר מתאריך: 10.07.02
הודעות: 9,894
והתגובה לא אחרה לבוא

סמנכ"ל השיווק של סלקום עונה למכתב הפתוח

"אני ממליץ לך, גדי שוורץ, לפנות לחטיבת הפיתוח של קומברס. שם בוודאי יוכלו לחשוב על מערכת חכמה שמאפשרת לבעלי טורים לקרוא את מה שהם כותבים בטרם הוצאתם לאור, ואז לתקן או להתחרט או לשנות – ובעיקר להיצמד לעובדות". יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק של סלקום, עונה למכתב הפתוח

יוסי לובטון

גדי שלום,

קראתי את המכתב שלך וחשבתי לעצמי: קרה לך פעם שישבת לכתוב מכתב למי שאתה אוהב, ובאמצע הכתיבה התחרטת על הניסוח הלא-מוצלח?

קרה לך פעם שהתקשרת לטלפון, הגעת למשיבון, התחלת להשאיר הודעה קולית, ואז, באמצע, תפסת את הראש ואמרת לעצמך: ההודעה הזו לא מוצלחת מספיק, בעצם רציתי להגיד משהו אחר, אולי אחשוב עוד רגע על ההתנסחות? אם רק היה אפשר לערוך מחדש את ההודעה, לשמוע איך אני נשמע לפני השליחה... ובעצם, למה להשאיר הודעה בכלל? אם היא לא עונה, אנחנו המילא נפגשים בעוד רבע שעה.

ואולי קרה לך פעם שהתקשרת לטלפון של מי שאתה אוהב, הגעת למשיבון, השארת הודעה קולית דחופה, משהו בנוסח, "תמר, אני תקוע עכשיו בפקק, לא אצליח לקחת את רוני מהגן. דברי עם אמא שלי שתלך להביא אותה". ואז התברר שתמר לא שמעה את ההודעה, כי ההודעה הדחופה ששלחת היתה מספר 20 בתא הקולי של תמר?

אם קרה לך, בטח אמרת לעצמך: אם רק היה אפשר שהתא הקולי יהיה קצת יותר אינטליגנטי. כזה שהוא קצת יותר אנושי, מאפשר לנו לעשות טעויות, אבל לא לגרום נזק, ולתקן אותן מבלי שאף אחד יידע, או כזה שכשיש לנו משהו דחוף להגיד, אז הצד השני ישמע בהקדם האפשרי.

חברת קומברס, פסגת הטכנולוגיה הישראלית ומי שהפכה את התא הקולי לחלק מחייהם של מיליארדי בני אדם בכל העולם, השיקה לאחרונה את מערכת "התא הקולי החכם", כזה שמאפשר להשאיר הודעה, לשמוע אותה בטרם שליחה, להתחרט, לתקן, למחוק – ולהעביר הלאה.

המוצר החדש של קומברס הפך ברגע ללהיט בקרב מפעילי סלולר בעולם, בראשם חברת הסלולר וודאפון העולמית, שהופכת אותו למוצר סטנדרטי ל-120 מיליון לקוחותיה בכל העולם. אנחנו בסלקום שמחנו להיות הראשונים שמביאים את החידוש הטכנולוגי ללקוחותינו – זה, הרי, מה שהם מצפים מאיתנו – אבל אז באת ושפכת עלינו קיתונות של ביקורת.

אז אפשר להיות ציני, אבל אפשר גם אחרת: לבדוק את מה שאתה הולך לכתוב עליו ביסודיות, לקרוא פעם שנייה ושלישית, ורק אחר כך להחליט האם להעביר הלאה. ואם זה קשה, אפשר לפנות לחטיבת הפיתוח של קומברס. שם בוודאי יוכלו לחשוב על מערכת חכמה, בסגנון התא הקולי החכם, שמאפשרת לבעלי טורים לקרוא את מה שהם כותבים בטרם הוצאתם לאור, ואז לתקן-להתחרט-לשנות – ובעיקר להיצמד לעובדות.

ומילה אחרונה, גדי: אתה מוזמן להמשיך ולהשאיר הודעה למנויי סלקום גם ללא הקשת סולמית.

בכבוד רב,

יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק של סלקום

http://www.ynet.co.il/articles/0,73...36482,00.html#n
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 09:33

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר