28-02-2007, 18:06
|
|
|
|
חבר מתאריך: 26.10.01
הודעות: 35,433
|
|
התשובה שקבלת מתיחסת ל-OUTLOOK EXPRESS
Microsoft Outlook הוא אחד ממרכיבי OFFICE, והוא שומר את הקבצים במקום אחר. זה בדרך כלל (ברירת המחדל) יהיה ב-folder הזה:
C:\Documents and Settings\User_Name\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
"User_Name " זה השם שלך במחשב. הסיומת של הקובץ היא pst.
שים לב: קובץ זה מכיל גם את ספרי הטלפונים, לוח השנה וכל המידע שאתה צובר אצלך. כדי להעתיק אותו אתה צריך לצאת מ-Outlook, אחרת הוא ננעל.
יש אפשרות לשמור רק על תיקיות מסוימות ע"י פעולת Export.
_____________________________________
|