לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 25-04-2007, 00:23
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894

ציטוט:
במקור נכתב על ידי BigHit
בדוד אמור להיות טיפה לחץ,שלא ישתחרר הגז מהר מדי,אם שמים דוד זרימה חופשי,משמע חלול,הגזים יוצאים מהר מדי והרכב מאבד מומנט בטורים נמוכים.דוד זרימה חופשי נועד בעיקר למנועים מודגשים(מנועי טורבו).

אף סוסון לא נאבד עקב הממיר והדוד,תאמין לי שהמהנדסים של הרכב היו שמים דוד חלול אם הוא היה מעלה את ההספק.
אבל זה לא עושה כלום חוץ מרעש,ואיבוד מומנט.

דוד של האגזוז נועד להשתיק את הרעש של המנוע.
ברכב מודרני יש דוד קדמי שהוא דוד קטן משתיק קצת מהרעש ודוד אחורי שמשתיק את רוב הרעש.
ורכבים מעל שנת 95 מותקן בנוסף ממיר קטליטי שבא ממש אחרי סעפת הפליטה בתוך הממיר שזה נירה כמו דוד קטן יש בתוכו כוורת מחומרים קרמיים שאמורים לספוג את חלק מהגזים הרעילים הגזים הרעילים מסתננים וניספגים בתוך הכוורת (שזה בעצם הממיר).
הממיר הקטליטי יש לו קצת התנגדות וברגע שהוא סתום הוא מוריד מהביצועים של המנוע.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:57

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר