28-04-2007, 19:41
|
|
|
חבר מתאריך: 28.09.06
הודעות: 1,049
|
|
מתברר
ציטוט:
במקור נכתב על ידי knight1
בקורס הראשון על הגיזמו החדש. יתכן וזכרוני בוגד בי אבל עד כמה שאני זוכר בפתיחת הקורס הייתה סקירה היסטורית על התפתחות טילי חום וכך שמעתי בפעם הראשונה על ד"ר מקלין וצ'יינה לייק. יתכן ובאמת האיש עבד על הפאלקון והמדריך טעה, או שאני מאלץ את הזכרון שלי...
מצד שני הפאלקון היה בנוי אחרת לגמרי מבחינה אווירודינמית וחשמלית. הייתה בו טעות תיכנונית קטלנית (המצבר) שהמהנדס הזה לא ידע עליה כי התגלתה בויאטנם. במקרה זה, הדמיון בין השפריר לסיידווינדר גדול מדי.
|
מתברר שיש כמה דעות בנושא בקרב אנשי רפאל...
כמו בכל נושא בחיים , גם כאן כנראה האמת נמצאת במקום כלשהו באמצע...
מה בנוגע להתייחסות לנושא שהעלה שביט? זו בהחלט נקודה מעניינת. נשמח לשמוע את דעת נציגי זרוע האויר בפורום.
|