09-02-2005, 17:57
|
|
|
|
חבר מתאריך: 20.10.04
הודעות: 1,341
|
|
צודק
את הפאק מן בגלל שהוא משחק יחסית גדול כדאי לפצל ל CLASSים, CLASS של אוייב CLASS של נתיב, CLASS של PACMAN עצמו, וכו'
(אפשר וכדאי לעשות את זה עם קבצים חיצוניים)
את הCLASSים האלה אתה צריך לתכנן בצורה מאוד טובה, למשל אתה צריך שהCLASSים של היצורים יסתמכו על המסלול ויהיו יכולים ללכת רק עליו, למסלול אתה צריך איזה פונקצייה של פיזור נקודות (גם הנקודות זה CLASS), האויבים צריכים את המיקום של PACMAN, כל הCLASSים אמורים להיות קשורים אחד לשני ואמורים להיות יכולים לקבל נתונים אחד מהשני בצורה טובה.
אתה צריך להיות עם הרבה ניסיון בשביל לעשות דברים כאלה, ואתה צריך לדעת ולהיות "משופשף" בתיכנות מונחה עצמים...
(באמת מוזר מה שADMIRAL כתב ... אני חושב שהרחבתי את מה שאברשה כתב, וד"א אפשר לבנות "מבני נתונים" בצורה טובה בקיבצי as חיצוניים, וככה לא צריך שפות אחרות...)
אני מציע לו לזנוח את המשחק הזה לשנה הקרובה לפחות... תעשה משחקים פשוטים יותר.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
נערך לאחרונה ע"י Rutasashi בתאריך 09-02-2005 בשעה 18:02.
|