19-07-2007, 13:55
|
|
|
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
|
|
ג'ון קרמק: אין צורך במעבדים פיזיקליים, מרובי הליבות מייתרים אותם
Half-Life 2: Episode 2 ו Crysis עושים שימוש בריבוי ליבות לחישוביים פיזיים
וזה גם הכיוון שקרמק בחר ללכת בו, מנגד, Unreal Engine 3 כן משתמש במעבד
פיזי אבל לא ברור איך ועד כמה, גם Ghost Recon 2 מנצל מעבד פיזי.
http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=41102
בזמנו קרמק היתבטא גם בזכות מעבד מרכזי מרובה ליבות שיחליף גם את המעבד
הגרפי הייעודי, כך שעמדתו הנ"ל לא צריכה להפתיע.
קרמק הוא המפתח הראשי של מנוע סדרת ה DOOM, חברת ID.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל
נערך לאחרונה ע"י תפוחים בתאריך 19-07-2007 בשעה 14:01.
|