
30-07-2007, 20:38
|
|
|
|
חבר מתאריך: 18.07.04
הודעות: 21
|
|
|
המשך... סורי
נחתך לי: המשך:
אמרו לי שהוא גם אופציה טובה, אבל לא הבנתי, מה הקטע של לא EDGE או דור 3... מה זה משנה בכלל? אם אני מתחייב ל 3 שנים אז עוד חצי שנה אני יחשב כדינוזאור? לא מעניין אותי לראות תוכניות און ליין וכאלה, מצידי שיהיה שם רק מסנג'ר ואימאיל...
מישהו מוכן להסביר?
|