10-08-2007, 01:22
|
|
|
|
חבר מתאריך: 23.01.07
הודעות: 1,029
|
|
באופן פשטני השימוש בדלק על בסיס מימן "fuel cells" התבסס על 2 טכנולוגיות.
אחת, תדלוק הרכבים במימן פשוטו כמשמעו - דבר שהיה מצריך מהלך לוגיסטי אדיר ובגדר מהפך בתחנות הדלק בארץ ובעולם והופך אותן פחות בטוחות מכיום. - כיוון זה ירד לעת עתה מהפרק (אף על פי שבגרמניה עדיין נערכים ניסויים בטכנולוגיה הזו)
שתים, תדלוק הרכבים בדלק רגיל לכל דבר (בנזין לסגיו השונים - כמו היום), תוך התקנת מערכת שממירה את הבנזין למימן הדרוש.
חיסרון בולט - ממשיכים להשתמש בדלק (אז, מה עשינו בעצם?)
יתרון בולט - מנוע המבוסס על שיטה זו יפלוט לאטמוספירה מים בלבד.
מקווה שאני מדייק - כבר מאוחר.
לקריאה נוספת:
http://auto.howstuffworks.com/fuel-cell1.htm
_____________________________________
Keep your mouth shut and your pen dry until you know the facts!
|