07-09-2007, 15:06
|
|
|
חבר מתאריך: 28.12.05
הודעות: 68
|
|
בדקתי לך סתם מסקרנות, צריך משהו בסביבות 30-40 ניוטון כדי לסובב אלטרנטור המחובר למצבר , אתה תופתע לדעת שכנף שכזו יכולה להגיע לרדיוס 3 מטר עם גיר לסיבוב האלטרנטור זה כשלעצמו יקר ולא מעשי ביום יום,. ווסת טעינה זה רכיב אלקטרוני שנמצא ברוב הדגמים החדשים יחסית, תפקידו לנתק או לווסת במילים אחרות את כמות הטעינה למצברים שלעיתים בנסיעה קצרה ללא מזגן וללא אורות די להם כדי טעינה מלאה , בטעינת יתר יגרם למצבר נזק בלתי הפיך , הלוחות שנמצאים בחומצה יתעוותו ויגעו אחד בשני בתוך כל תא עד שיווצר נתק ברצף התאים מקריסת התא הראשון ואז ידידי אין מצבר יש ערמת פלסטיק מלא בחומצה מסריחה . חג שמה ידידי...
נערך לאחרונה ע"י samuelmo בתאריך 07-09-2007 בשעה 15:12.
|