06-10-2007, 10:58
|
|
|
|
חבר מתאריך: 26.10.01
הודעות: 35,433
|
|
בעיקרון זה נכון
אבל מעבר לרשימות העצמיות, יש טכניקה פשוטה ומועילה, כדי לא לאפשר להבטחות בע"פ להתפוגג. לא רק במקומות עבודה, אלא גם במשרדי ממשלה וביחסי לקוח ספק.
השיטה: "לאשר" בכתב את תוכן השיחה. כלומר אם דיברת עם מישהו, שאמר שבשבוע הבא הוא יעשה כך וכך, אתה חוזר לשולחנך, וכותב לו מזכר (או מכתב, אם זה גוף חיצוני). "בשיחתנו היום הסכמנו שאתה תעשה בשבוע הבא כך וכך". אפשר לעטוף זאת במילות נימוסין כמו "שמחתי לשמוע ממך", או "אני מודה לך על" או "מצפה להודעתך בעניין" (באנגלית זה נשמע יותר טוב "Looking forward to...).
_____________________________________
|