19-10-2007, 10:21
|
|
|
חבר מתאריך: 28.07.04
הודעות: 339
|
|
כמה דברים ..
אתם מסתכלים על המעבר משכירים להקמת עסק מבחינת המיסוי ..
מבחינת המיסוי יש כמה שיטות להעביר נכסים לעסק חדש (או קיים).
אם נניח שהקמתם חברה , ישנם מספר אפשרויות להעברת נכסים לתוך עסק , בין היתר דרך סעיפי 104 לפקודת מ"ה .
מצ"ב מספר לינקים שקשורים לנושא בגין כדאיות העברת פעילות לחברה :
www.altertax.co.il/articles/pren/13-04-05.ppt
http://www.soraya.co.il/article.php?id=205
לגבי רישום הנכס , ההכרה של ההוצאה תוכל להתבצע רק כנגד נכס בר פחת , כלומר , לצורך חוקי מ"ה , אם רכשתי מחשב לדוגמא , מותר לי להכיר בהוצאת פחת (הוצאת השימוש השוטף בו / עלות השחיקה שלו) במשך 3 שנים , אם המחשב עלה 3000 ש"ח , כל שנה יותר לי 1000 ש"ח הוצאות פחת.
לעיניין משכנתא - לא מדובר בנכס אלא בהתחייבות , אם ההתחייבות נועדה לממן את רכישת המבנה שאותו משמש העסק (ולא דירת מגורים - במקרה כזה רק חלק יותר) - רק הוצאות המימון בגין המשכנתא יותרו בניכוי . (תשלומי המשכנתא עצמה לא יוכרו כהוצאה).
לעיניין ליסינג / רכישת רכב , אני מפנה אתכם למאמרו של רו"ח רמי אריה בלינק המצ"ב :
http://www.ralc.co.il/site-article-op-a-id-475.html
בהצלחה !
אגב, תמיד מומלץ לשאול ולבדוק ולעשות ש.ב לפני שמגיעים להתייעצות עם רו"ח - תחסכו זמן וכסף על שעות ייעוץ.
_____________________________________
You don't need eyes to see - You need Vision!
|