לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו. economy.fresh.co.il החברים מוזמנים גם לפורום צרכנות ומשפטים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > כלכלה, עסקים ושוק ההון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 21-10-2007, 22:13
  roeis01 roeis01 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.01.06
הודעות: 1,492
הסוד של קוקה-קולה- "קניית תווית ולא מוצר" ...

מוכיח את טענתך שהכל זה מניפולציה פסיכולוגית-רגשית-ערכית ותו לא.
(או כמו שקוראים לזה היום - שיווק)...:-)))

http://news.nana10.co.il/Article/?A...ypeID=1&sid=126

אותי הכתבה הרשימה - ז"א - יש את אותו טעם-ובכ"ז אתה מרגיש טעם שונה??אדיר!

....האמת היא שהרבה חברות מייצרות קולה, ורוב האנשים לא מסוגלים להבחין בהבדל. חוש הטעם שלנו מושפע מהתווית, זו עובדה, ולמרות שהמון אנשים חושבים שהם טועמים את ההבדל למעשה רק בודדים מצליחים לזהות קולה "אמיתית" לפי הטעם. כל הסיפור הזה הוא רק תעלול פרסומי. שם נמצא הכח האמיתי של קוקה-קולה, בפרסום. זה מה שהפך את המשקה להצלחה מסחררת. אפילו אם מישהו יצליח לשחזר במדויק את הטעם של קוקה-קולה, הוא לא יוכל להשתמש בשם "קוקה-קולה", וזה מה שמוכר.....

ציטוט ממקום אחר: "היום כבר לא מספקים מוצר טוב יותר כדי למכור - מספקים לך חוויה טובה יותר"...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 15:43

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר