21-10-2007, 22:13
|
|
|
חבר מתאריך: 25.01.06
הודעות: 1,492
|
|
הסוד של קוקה-קולה- "קניית תווית ולא מוצר" ...
מוכיח את טענתך שהכל זה מניפולציה פסיכולוגית-רגשית-ערכית ותו לא.
(או כמו שקוראים לזה היום - שיווק)...:-)))
http://news.nana10.co.il/Article/?A...ypeID=1&sid=126
אותי הכתבה הרשימה - ז"א - יש את אותו טעם-ובכ"ז אתה מרגיש טעם שונה??אדיר!
....האמת היא שהרבה חברות מייצרות קולה, ורוב האנשים לא מסוגלים להבחין בהבדל. חוש הטעם שלנו מושפע מהתווית, זו עובדה, ולמרות שהמון אנשים חושבים שהם טועמים את ההבדל למעשה רק בודדים מצליחים לזהות קולה "אמיתית" לפי הטעם. כל הסיפור הזה הוא רק תעלול פרסומי. שם נמצא הכח האמיתי של קוקה-קולה, בפרסום. זה מה שהפך את המשקה להצלחה מסחררת. אפילו אם מישהו יצליח לשחזר במדויק את הטעם של קוקה-קולה, הוא לא יוכל להשתמש בשם "קוקה-קולה", וזה מה שמוכר.....
ציטוט ממקום אחר: "היום כבר לא מספקים מוצר טוב יותר כדי למכור - מספקים לך חוויה טובה יותר"...
|