לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 20-04-2008, 19:46
  dash 7 dash 7 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.05.07
הודעות: 187

לפי דעתי אם ארקיע תתחיל לבצע טיסות לאל על,יהיה ברדק לא נורמלי בזמני הטיסות לאילת.
ארקיע וישראייר אלו חברות קטנות שבקושי מצליחות לעמוד בעומס.
דוגמא:ישראייר,חברה בעלת כ6 מטוסים בלבד לטיסות פנימיות וכיום רק 5 מהם בפעולה (4X-ATO,מחוץ לשירות למשך חודשיים בעקבות טיפול שהוא עובר) בעקבות זאת שגם יש לחברה את טיסותיה ואת הטיסות לאל על ושבדרך כלל יש לה עיכובים (תקלות) הטיסות מתעקבות באופן לא נורמלי.לפני שבועיים היו ימים שאבא שלי היה חוזר מהעבודה (כבאי בשדה תעופה באילת) ב2 בלילה (3 שעות אחרי שהשדה בדרך כלל נסגר) בעקבות עיכובים של 6 שעות בטיסות של ישראייר.
המצב בארקיע יותר טוב אבל גם להם יש את הטיסות שלהם והטיסות שהם מבצעים לחיל האויר.
החברות צריכות לדעת להשים גבולות לעצמן כדי שלא יקרסו תחת העומס!

אם תראו את לוח הטיסות משדה דב לאילת ליום שני הקרוב תראו שכל הטיסות מלאות (בשתי החברות) והם גם צריכות לעשות טיסות לחיל האויר ואל על.ישראייר תיהיה צריכה לתפקד רק עם 3 מטוסים שבדרך כלל יש בהם תקלות אבל עובדים סביב השעון כי אין ברירה.
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 09:58

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר