20-04-2008, 19:46
|
|
|
חבר מתאריך: 16.05.07
הודעות: 187
|
|
לפי דעתי אם ארקיע תתחיל לבצע טיסות לאל על,יהיה ברדק לא נורמלי בזמני הטיסות לאילת.
ארקיע וישראייר אלו חברות קטנות שבקושי מצליחות לעמוד בעומס.
דוגמא:ישראייר,חברה בעלת כ6 מטוסים בלבד לטיסות פנימיות וכיום רק 5 מהם בפעולה (4X-ATO,מחוץ לשירות למשך חודשיים בעקבות טיפול שהוא עובר) בעקבות זאת שגם יש לחברה את טיסותיה ואת הטיסות לאל על ושבדרך כלל יש לה עיכובים (תקלות) הטיסות מתעקבות באופן לא נורמלי.לפני שבועיים היו ימים שאבא שלי היה חוזר מהעבודה (כבאי בשדה תעופה באילת) ב2 בלילה (3 שעות אחרי שהשדה בדרך כלל נסגר) בעקבות עיכובים של 6 שעות בטיסות של ישראייר.
המצב בארקיע יותר טוב אבל גם להם יש את הטיסות שלהם והטיסות שהם מבצעים לחיל האויר.
החברות צריכות לדעת להשים גבולות לעצמן כדי שלא יקרסו תחת העומס!
אם תראו את לוח הטיסות משדה דב לאילת ליום שני הקרוב תראו שכל הטיסות מלאות (בשתי החברות) והם גם צריכות לעשות טיסות לחיל האויר ואל על.ישראייר תיהיה צריכה לתפקד רק עם 3 מטוסים שבדרך כלל יש בהם תקלות אבל עובדים סביב השעון כי אין ברירה.
|