27-11-2007, 22:42
|
|
מנהל בפורום צבא וביטחון
|
|
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,244
|
|
בגדול הכל ניתן
השאלה אם זה מצדיק את ההשקעה ומין הסתם השאלה הזו תישאל בבוא הזמן יחד עם שידרוג מערכות אחרות בצוללת.
הדולפין וה 214 חולקות מבנה גוף וטכנולוגית בניה די זהים עם יתרון מסויים ל 214 בזכות טכנולוגיה חדשה יותר (מבנה מתכות מיוחד של חברת MAN, עם יכולת ניטרול מיגנוט ועוד מספר תכונות חמקנות ייחודיות וסודיות המקשות על איתור וזיהוי), אבל לא אותם מימדים (אם כי די דומים - לשתיהן כ 1900 טון משקל צלילה).
2 הצוללות החדשות מתוכננות להתווסף לקיימות ולא להחליף אותן.
הנעת הדולפין:
3 מנועי דיזל של חברת MTU מסידרה 396 גירסת צוללות (SE) בעלי 16 צילינדרים כ"א בצורת V המייצרים כולם ביחד הספק משוקלל של 3.12MW
1 מנוע חשמלי (Permasyn) של חברת Siemens המייצר 2.85MW.
3 אלטרנטורים של 750kW כ"א הטוענים את מצברי הדולפין.
1 גל-הינע שקט המסובב מדחף יחיד
הנעת ה 214:
1 או 2 מנועי דיזל (לפי בחירה) של חברת MTU כמו של הדולפין (משמשים כגנרטורים)
1 מערכת AIP של Siemens/HDW מסוג תאי דלק עם 2 מודולי PEM בעלי 120kW כ"א או 9 מודולים של 30-50kW כ"א
1 מנוע חשמלי כמו של הדולפין (Siemens Permasyn)
1 גל הינע שקט המסובב מדחף יחיד
המנוע החשמלי
מנוע הדיזל
נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 27-11-2007 בשעה 22:58.
|