27-12-2007, 14:11
|
|
|
חבר מתאריך: 20.12.07
הודעות: 5
|
|
שלום ותודה על התשובה
באותו עניין עם חברת סלקום
מול נציג שירות לקוחות של סלקום ניתנה לי הטבה של 120 דקות למשך 3חודשים
הנציג מסר לי שהחל מאותו היום ההטבה הספציפית מתחילה ושאני יכולה לשוב לדבר בטל' (כשמרגע שייודעתי כמה אני מחוייבת 0.95 הפסקתי להוציא שיחות וסגרתי את המשיבון)
מה שהסתבר מול נציגה אחרת כלא נכון,על פיה רק מעוד שבועיים
השיחה עמה הסתיימה שאין בעיות והיא תעדכן את זה ככה שזה יתעדכן על פי מה שסוכם
האם דברים שסוכמו בדיבור מחייבים,האם יש לי מה לטעון על סמך בעל פה
כרגע אני חוששת להוציא שיחות שמא יחייבו אותי
פירוט חשבוניות ביקשתי ממספר נציגים שהבטיחו שבחצי השעה הקרובה יגיע למייל שלי
מאז עבר שבוע
אני במצב בריאותי שבו אין לי אנרגיה לצאת בכלל והעניין הזה מעיק מתיש ומייאש
האם נציגיי החברה יכולים לסכם איתי משהו אחד,ואצלהם במחשב לסכם משהו אחד
מילה שלי כנגד מילה שלהם שווה משהו
תודה אוריה
|