03-03-2005, 16:34
|
|
|
חבר מתאריך: 15.08.04
הודעות: 1,721
|
|
יש לך הסבר בcomment למעלה אני לא מבין אותך...לא משנה. הנה הסבר:
קוד:
if (_root.started && _root._currentframe == 1) {
with (_root.square) {
קצת קשה לי לדעת מה זה בלי לדעת מה כל משתנה אומר...אז אני לא יודע מה הקוד הזה אומר.
קוד:
if (Key.isDown(Key.DOWN)) {
_y += 1;
}
if (Key.isDown(Key.UP)) {
_y -= 1;
}
if (Key.isDown(Key.LEFT)) {
_x -= 1;
}
if (Key.isDown(Key.RIGHT)) {
_x += 1;
}
אם הכפתור לחוץ (key is down) הx/y גדל, תלוי על איזה כפתור אתה לוחץ. זה התזוזה של הmc.
קוד:
if (walls.hitTest(getBounds(_root).xMax, _y, true)) {
_x -= 1;
}
if (walls.hitTest(getBounds(_root).xMin, _y, true)) {
_x += 1;
}
if (walls.hitTest(_x, getBounds(_root).yMax, true)) {
_y -= 1;
}
if (walls.hitTest(_x, getBounds(_root).yMin, true)) {
_y += 1;
}
//
זה בודק אם הקירות נוגעים בריבוע (השחקן).
קוד:
if (_root.goal.hitTest(_x, getBounds(_root).yMax, true)) {
_root.gotoandstop(3);
זה בודק אם ניצחת. אני חושב שיש mc קטן שנקרא goal ואם הריבוע נוגע בו, זה עובר לפריים 3.
מקווה שעזרתי פעם הבאה כדאי שתקרא את הcommentים אם יש. הם מאוד עוזרים
|