לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 20-03-2008, 16:21
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216

1. מחשבי HP היו בעבר מחשבים שאין לקנות, בדיוק בשל העובדה שהאחריות עליהם לא הייתה קיימת. מבירורים שערכתי, בשנה האחרונה (2007) חל שינוי בנושא, ו-HP הפסיקה להצטייר כחיקוי עלוב למוכר בבאסטה שעוקץ לקוחות תמימים ונעלם. עם זאת, בשל הזכרון הארוך שלי, כשאני נשאל אני עדיין ממליץ שלא להתקרב למוצרי HP.
2. בהחלט יש מצב שבו חברה לא מחזיקה בחוזה אחריות. עם זאת, זה הופך אותה לעבריינית. החוק במדינת ישראל אמנם לא מתקדם במיוחד, ולעיתים הוא מביך, אך עדיין - על מוצר X יש Y שנות אחריות בתנאים כאלה וכאלה, ואין ליבואן/מפיץ/מוכר וכו' כל אפשרות לחרוג מכך.

עצתי:
א. פני ל-HP, ובקשי לדבר עם דרגים בכירים יחסית. בקשי כתובת פקס וכתובת לדואר רשום מכל אדם איתו את מדברת ("בכדי לשלוח לכם מכתב מעורך הדין שלי"). ראי פה: http://welcome.hp.com/country/il/he...ffice_locs.html
ב. הודיעי - בכתב, חוזר, בכתב - לחנות ממנה רכשת את המחשב, כי יש בדעתך לפנות לערכאות משפטיות. צרפי חשבונית/קבלה ופרטי את המקרה. וודאי כי המכתב התקבל בחנות.

אגב, מי היא החנות המוכרת? מי היבואן ממנו היא קנתה?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:08

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר