20-03-2008, 16:21
|
|
|
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
|
|
1. מחשבי HP היו בעבר מחשבים שאין לקנות, בדיוק בשל העובדה שהאחריות עליהם לא הייתה קיימת. מבירורים שערכתי, בשנה האחרונה (2007) חל שינוי בנושא, ו-HP הפסיקה להצטייר כחיקוי עלוב למוכר בבאסטה שעוקץ לקוחות תמימים ונעלם. עם זאת, בשל הזכרון הארוך שלי, כשאני נשאל אני עדיין ממליץ שלא להתקרב למוצרי HP.
2. בהחלט יש מצב שבו חברה לא מחזיקה בחוזה אחריות. עם זאת, זה הופך אותה לעבריינית. החוק במדינת ישראל אמנם לא מתקדם במיוחד, ולעיתים הוא מביך, אך עדיין - על מוצר X יש Y שנות אחריות בתנאים כאלה וכאלה, ואין ליבואן/מפיץ/מוכר וכו' כל אפשרות לחרוג מכך.
עצתי:
א. פני ל-HP, ובקשי לדבר עם דרגים בכירים יחסית. בקשי כתובת פקס וכתובת לדואר רשום מכל אדם איתו את מדברת ("בכדי לשלוח לכם מכתב מעורך הדין שלי"). ראי פה: http://welcome.hp.com/country/il/he...ffice_locs.html
ב. הודיעי - בכתב, חוזר, בכתב - לחנות ממנה רכשת את המחשב, כי יש בדעתך לפנות לערכאות משפטיות. צרפי חשבונית/קבלה ופרטי את המקרה. וודאי כי המכתב התקבל בחנות.
אגב, מי היא החנות המוכרת? מי היבואן ממנו היא קנתה?
|