31-03-2008, 04:09
|
|
|
|
חבר מתאריך: 16.02.07
הודעות: 410
|
|
בכל תוכנה יש באגים, זה לא ייחודי למיקרוסופט. כל המוצרים של כל ענקי התוכנה (גוגל, אדובי, סימנטק, אפל, צ'ק פוינט, משפחת לינוקס/נובל) מלווים בסיפורי סיוטים בלהות של לקוחות פה ושם. ממה שאני ראיתי וקראתי, רוב האנשים שאינם אנשי מחשבים מרוצים לגמרי מהתוכנות של מיקרוסופט ורק באופן נדיר נתקלים בבאג אמיתי (לא מגבלת תוכנה). יש להם פשוט צרכים מאוד מאוד בסיסיים. האנשים שהם כן אנשי מחשבים יודעים כבר משנות ה-90 שמוצרי מיקרוסופט גרסה סופית הם למעשה ביתא מתקדמת, ורק אחרי איזה service pack קטן או שניים אפשר להחשיב אותם מוצרים מוגמרים - ולכן אם לא בא להם להתעסק במעקפי באגים הם לא ישדרגו עד לפחות SP1 במידה והם עובדים הרבה מאוד עם המוצר (ובפיצ'רים מתקדמים שלו) ולכן מסטטיסטיקה פשוטה הם יתקלו ביותר באגים בגרסה טרום-SP1.
אני לא רואה שום סיבה שמיקרוסופט תמשיך לזרוק כסף על ווינדוס 2000. העסקים שטוב להם עם 2000 שימשיכו לחיות איתו לנצח מצדי. אם מתגלה חור אבטחה בווינדוס 2000 בשנת 2015, אז שאותם משתמשי ווינדוס 2000 יפנו לצד גימל שיגן עליהם, ותמיד יהיו פתרונות. יש חברות כמו eEye שזו ההתמחות שלהם - להגן עליך מפני חורי אבטחה ידועים (ולא סגורים) וחורי אבטחה עדיין לא ידועים בזכות שכבות מגן מהונדסות בקפידה. אז לדעתך מיקרוסופט צריכים להמשיך לתמוך במוצר כמה שנים יותר מכמות השנים שלדעתי היא מספיקה (בתור התחייבות ללקוח).
לגבי התאימות לאחור - באמת אין סיבה שמסמך שנכתב באופיס 2000 לא ייפתח כראוי ב-2003. אני לא יודע מה אחוז המקרים הללו שאתה מתאר, אך בדרך כלל יש מעקפים כגון שמירה בפורמט אחר כלשהו. לגבי שדרוג כפוי לוויסטה - זה עולה למיקרוסופט כסף לפתח את DX10 כך שמה שהם רוצים לעשות איתו - לדעתי זכותם.
אז כמובן שמיקרוסופט מעודדים אותך לשדרג לגרסאות חדשות, כמו כל סוחר אחר שרוצה לקוח חוזר (רכישה נוספת), אך אני לא חושב שרוב האנשים חשים שהם מוכרחים לעשות זאת - יעני כפייה. אם רוב האנשים היו חשים כך אז מן הסתם מיקרוסופט היו חוטפים על כך תביעה (נוספת) באירופה ובארה"ב. מיקרוסופט לא מסוגלים לדפוק את הלקוחות שלהם בלי לשלם על כך מחיר כבד. הם לא פועלים בתוך חלל ריק.
_____________________________________
כתב ויתור על כתב ויתור:
המידע הניתן בהודעה זו הינו אמת וקדוש ואינו בגדר המלצה בלבד. אני אחראי אישית על כל נזק שייגרם לך באופן ישיר ו/או עקיף כתוצאה משימוש במידע הניתן בהודעה זו.
את התלונות נא להדפיס על נייר טואלט איכותי כגון לילי / שָרְמִין-אולטרא ולשלוח אליי בדואר אקספרס.
נערך לאחרונה ע"י "ר" בתאריך 31-03-2008 בשעה 04:15.
|