02-06-2008, 19:52
|
|
|
חבר מתאריך: 28.05.07
הודעות: 219
|
|
ראשית, תודה על פרטי התאונה והטייס ז"ל
המחבר שכשל לא!!! היה פרוביזורי, הושקעה הרבה עבודה בפיתוחו, אבל עובדתית הוא לא תפקד בתאונה האומללה הנ"ל.
על שנעשה אח"כ בכדי לודא תפקוד תקין של המחבר, כבר דיברנו.
מאז היו נטישות מוצלחות (תודה לאל) עם קסדות התק"ע.
אני מדייק במה שאני יודע לגבי היסטוריית המחברים, בה בעת מול ציטטות מדויקות מדו"ח התאונה איני יכול ורוצה להתווכח כלל.
עם כל הכבוד, קפצתי בגלל המשפט של נחמיה: "האם זה נקלט בקלות ובהצלחה? אני די בטוח שיש כאן מישהו שיוכל להרחיב, דבר אחד בטוח - יש טייס בז אחד שנהרג בעת נטישה בגלל מחבר גרוע של הדור הקודם של התק"ע - זה לא היה מחבר ניתוק מהיר, להבדיל משאר המחברים בין הטייס לגוף המטוס."
לפחות את זה הבהרנו
ובשורה התחתונה, יהי זכרו ברוך
|