לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 27-05-2008, 22:41
צלמית המשתמש של CataliZe
  CataliZe CataliZe אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.03.07
הודעות: 1,123

ציטוט:
במקור נכתב על ידי haboob
ל-CataliZe:
ראשית, מהיכן הסקת שהמטוס הפסיק המראה אחרי V1? כל מה שאני הצלחתי להבין מהמאמר ב-Aviation Herald, הוא שהמטוס ירד משולי המסלול (רוחבית) ואח"כ חזר אליו.
שנית, לשאלתך: אכן לא מומלץ כלל להפסיק המראה אחרי V1. במקרים חריגים מאוד, הצוות יכול להחליט שבשום אופן אסור לקחת את המטוס לאוויר, מה גם שייתכן מסלול מאוד ארוך שמאפשר הפסקה אחרי V1. ברור שבמקרה הנ"ל - של 747 - לא תמצא בעולם הרבה שדות בהם יש מסלול כ"כ ארוך שמאפשר הפסקת המראה אחרי V1...


ראשית, תודה לך על ההסבר המפורט.
לגבי המסקנה שהם ביטלו אחרי הV1, זה שהם אכן יצאו מחוץ למסלול ומה שבעצם אומר הV1
זה נקודת אל חזור, קרי, עד לV1 המטוס בטח יעצר לפני סוף המסלול ולא יצא מגבולותיו, זוהי ההגדרה של V1.
מכאן, הסקתי שהמטוס ביטל אחרי V1.
בתודה, יאן.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
202 נוב' 08

חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:01

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר