27-05-2008, 22:41
|
|
|
|
חבר מתאריך: 28.03.07
הודעות: 1,123
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי haboob
ל-CataliZe:
ראשית, מהיכן הסקת שהמטוס הפסיק המראה אחרי V1? כל מה שאני הצלחתי להבין מהמאמר ב-Aviation Herald, הוא שהמטוס ירד משולי המסלול (רוחבית) ואח"כ חזר אליו.
שנית, לשאלתך: אכן לא מומלץ כלל להפסיק המראה אחרי V1. במקרים חריגים מאוד, הצוות יכול להחליט שבשום אופן אסור לקחת את המטוס לאוויר, מה גם שייתכן מסלול מאוד ארוך שמאפשר הפסקה אחרי V1. ברור שבמקרה הנ"ל - של 747 - לא תמצא בעולם הרבה שדות בהם יש מסלול כ"כ ארוך שמאפשר הפסקת המראה אחרי V1...
|
ראשית, תודה לך על ההסבר המפורט.
לגבי המסקנה שהם ביטלו אחרי הV1, זה שהם אכן יצאו מחוץ למסלול ומה שבעצם אומר הV1
זה נקודת אל חזור, קרי, עד לV1 המטוס בטח יעצר לפני סוף המסלול ולא יצא מגבולותיו, זוהי ההגדרה של V1.
מכאן, הסקתי שהמטוס ביטל אחרי V1.
בתודה, יאן.
_____________________________________
202 נוב' 08
|