
05-07-2008, 17:33
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 03.11.02
הודעות: 21,199
|
|
|
נראה מעניין אבל חם מדי לקיץ.
יש לי קוקטיל חביב (לאוהבי הקוקטלים החלביים) לימי הקיץ החמים:
קרח
1 שוט וודקה
שליש כוס חלב
כדור גלידת וניל (אפשר גם וניל קרמל או עם תוספות אחרות).
תמצית קפה (כפית קפה נמס + מעט מים חמים, לערבב עד שנמס, או מנת אספרסו קצר לבעלי מכונת קפה).
הזלפה של סירופ מייפל
מכניסים הכל לשייקר ומשקשקים היטב.
מוזגים לכוס, שמים קש ונהנים.
|