10-08-2008, 08:40
|
|
|
|
חבר מתאריך: 15.11.05
הודעות: 284
|
|
יש תוכנות שמשלימות את התנועה, אבל בטכניקות שונות. בדרך שבחרת לעשות אנימציה את יוצרת את הinbetweens.
למה שאסף התכוון משתמשים בקאט אאוט ממוחשב (פלאש, אפטר-אפקטס) ובתלת מימד (מאיה,3D MAX)
יכול להיות שאם היית מציירת קודם כל שני מצבים קיצוניים, ושומרת על המיקום של הרגליים, על אנטומיה ופרופורציות נכונות, אז לא היתה את ההחלקה הזו.
לא יודע אם הבנתי נכון את השאלה האחרונה. את יכולה לצייר קו מנחה, מסלול של תנועה לאיבר, או למפרק ולעקוב אחריו (ראי "קשתות" ב12 עקרונות).
בהצלחה : )
אורי,
"העיקרון הראשון באנימציה הוא שאין שום עיקרון." (ציטוט מחבר ללימודים). לדעתי פשוט צריך לנסות כל מיני דברים ולראות מה יקרה.
שמתי את ההסבר הנ"ל כי חשבתי שהוא הכי מתאים לדוגמא של קינו. ובטח יש מלא מדריכים באינטרנט..
דרך אגב.. הפסטיבל לאנימציה, קומיקס וקריקטורה יתקיים השבוע בין יום רביעי לשבת, בסינמטק תל אביב.
_____________________________________
There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark
|