10-12-2008, 10:26
|
|
|
חבר מתאריך: 08.12.08
הודעות: 5
|
|
אחריות ושחזור מידע
שלום לכולם,
גם אני נפגעתי מהמוצרים של WD..
רכשתי שני כוננים חיצוניים מדגם MyBook, כשהראשון הלך פשוט החלפתי במסגרת האחריות
עכשיו השני הלך ואני זקוק לשחזור מידע, ולפי מה שאני יודע צריך לפתוח את המארז כי לשחזר.
בחברה שרכשתי ממנה את הכוננים טוענים שאם אפתח את המארז לא תהיה אחריות למוצר ולא אקבל חדש והם אינם מוכנים לספק שירות של שחזור מידע (בתשלום כמובן)
האם מישהו פה נתקל בבעיה דומה?
אני מחפש את היבואן הרשמי או נציג רשמי של WD בארץ.. למישהו יש מושג מי זה?
תודה!
|