10-09-2008, 23:20
|
|
|
|
חבר מתאריך: 30.10.01
הודעות: 8,699
|
|
|
לזה התכוונתי בתגובה שלי
ציטוט:
במקור נכתב על ידי המממ
תזכיר לי רגע, באיזו צורה מתבטאת האנרגיה של החיכוך בין הצמיגים לכביש?
|
אם הכביש מתחמם בגלל החיכוך עם הצמיגים אז המערכת המוצעת בראש האשכול תדע להתמודד עם זה גם כן.
מכאן שאין צורך בגנרטורים מתחת לכביש (מה עוד שגנרטורים לא מסוגלים לאחסן אנרגיה)
אגב, צמיגים אכן מתחממים מהחיכוך ולכן אם מעוניינים לבדוק את לחץ האויר בצמיג יש לעשות זאת לפני נסיעה כשהצמיג עוד קר.
ואם מעוניינים לנסוע במהירויות גבוהות בכבישי גרמניה שבהם אין הגבלת מהירות, מומלץ להצטייד בצמיגים המותאמים למהירות המתוכננת.
(צמיגים רגילים עלולים להתפוצץ במהירויות הגבוהות מ180 קמ"ש)
_____________________________________
_________________________________________________
אזהרה: משרד הבריאות קובע כי העישון מזיק לבריאות !
תראו, אפילו החייזר נהיה ירוק מזה
|