
26-11-2008, 20:31
|
|
מנהל פורום מילואים (במיל.)
|
|
חבר מתאריך: 21.08.06
הודעות: 4,003
|
|
פיצה על פיתה - פורסים פיתה לשתיים, מורחים רסק עגבניות, מפזרים מעט עשבי טיבול, תוספות לפי הטעם וגבינות והופ לטוסטר-אובן לכמה דקות.
פיצה על מלאווח - אותו הפטנט עם בצק של מלאווח במקום חצי פיתה.
|