06-12-2008, 09:35
|
|
|
חבר מתאריך: 26.10.01
הודעות: 7,082
|
|
אם זו חנות מוכרת
1. הגשת תביעה עשויה לסייע (אם כי אין לדעת).
במסגרת התביעה, הם יצטרכו להחזיר לך את כל העלויות, או להעמיד לך סלון חדש +
פיצוי על העיכוב בהעמדת סלון חדש ותקין.
2. דרך אגב, אם קבעו פגישה ולא הגיעו - על-פי "חוק הטכנאים" החדש, מגיעים לך 600 ש"ח
(צריכים לבדוק אם זה חל גם על עניין זה).
אם מדובר בחנות בתחנה מרכזית בת"א או משהו כזה, יהיה לך קצת יותר קשה לדעת מול מי את פועלת...
|