
06-12-2008, 07:54
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 02.06.07
הודעות: 6,581
|
|
|
זה לא נקרא להישרף, אלא להשחים
עוגה שרופה באמת זו עוגה בלתי נגיסה ובלתי אכילה. במקרה כזה, אתה מחזיר אותה לתנור, לחום מקסימלי לעוד 45 דקות לפחות. אחרי זה - מוציא, שובר לגושים, שם במנגל, ומדליק.......
|