
12-02-2009, 09:52
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 17.07.08
הודעות: 21
|
|
לפני למעלה משנה הייתה הצעת חוק כזו שהגבילה את מספר הנוסעים העומדים בנסיעה בין עירונית לעשרה.
http://glz.msn.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=12225
אני יודע שמאז היו מספר שינויים בהצעה הזו (שהפכה מאז לתקנה) - אני אנסה למצוא את התקנה המעודכנת ולהביא אותה לכאן.
בכל מקרה לנהג עומדת הזכות להגביל את מספר הנוסעים באוטובוס מכוח תקנה שכזו. אין חובה לספק אוטובוס חלופי/נוסף למעט מקרים חריגים של עומס בקו מסוים ודרישה ספציפית סיבות מיוחדות.
לגבי אי-עצירה בתחנה קיימת. עליך להתלונן באגד. ההמלצה שלי היא לעשות זאת במכתב רשום עם העתק למשרד התחבורה (ולא באמצעות הדואר האלקטרוני או טופס התלונה באתר אגד). קח בחשבון שהתהליך לוקח זמן ועליך לספק הוכחות רלוונטיות למקרה (שם הנהג שלא עצר, השעה המדויקת, כרטיס הנסיעה המקורי וכיו"ב) כדי להגדיל את סיכויי קבלת התלונה.
לגבי ההשוואה בין תביעות על איחורים מצד הרכבת. ככלל אין מקום להשוואה. הרכבת אמורה להיות אמצעי תחבורה מדויק מעצם טיבה וטבעה. אגד לא (או לכל הפחות מדויקת הרבה פחות מהרכבת). ניתן לתבוע על איחורים רק במקרים קיצוניים וקבועים שנבעו מסיבות שאינן מוצדקות (פקקים, מזג אוויר, תקלות טכניות וכד' מהוות סיבות מוצדקות).
אגב, זה ש"שומעים" על תביעות נגד הרכבת - לא אומר ש"זוכים" בתביעות כאלה.
|