30-03-2009, 15:23
|
|
|
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
|
|
מצד אחד אתה צודק בתאוריה.
לחברה בע"מ יש בעלים, שרות זה משהו שצריכים לתת לפי חוזה המכירה (החשבונית בד"כ) ועוד הרבה עקרונות שיפים בתאוריה.
קראתי בזמנו שאתה מתכנן לפתוח עסק בתחום. לא יודע אם פתחת או לא, בהצלחה בכל מקרה וחשוב מאד לזכור ולדעת שחוקים יפים לתאוריה בלבד.
כאשר ספרינט מחשבים איבדו את הנציגות שלהם ב WD כמעט כל הדיסקים בשרות ואחריות הגיעו לליף מחשבים. לא זוכר שנתלו דגלים ונורו זיקוקים על השרות שלייף נתנה, לכן אין סיבה עכשיו להשמיץ כאשר לייף מטילה את האחריות על נציג אחר של WD.
אתה לא בקיא בספרי החשבונות של החברה, אתה לא יודע מה פשר הפסקת הנציגות, אתה לא מכיר את ההתנהלות העסקית של לייף או של WD לכן כל קביעה היא תאורטית בלבד.
גם כאשר אתה תמכור בהקפים של מיליונים בשנה, יהיו לך שיקולים שבעיקר מנסים לדאוג לתחת שלך ולא לתחת של הלקוחות.
זה נשמע רע אני יודע, אבל זה המצב ואין משהו אחר. כל הצהרה של מישהו שאומר שהוא ינהג אחרת, תמדד כאשר הוא יגיע בעצמו לנהר.
_____________________________________
אלו העקרונות שלי, ואם אתה לא אוהב אותם, ובכן, יש לי אחרים.
Groucho Marx
'In the End We Are All Alone, and No One is Coming to Save You''
john reese
|