כמעט עשר שנים אחרי ביטול ה- XM25, נראה שצבא ארה"ב שוקל להחזיר נשק דומה מאוד.
במסגרת פרויקט Precision Grenadier System (PGS) שתי חברות מפתחות כלים בקוטר 30 מ"מ לטווח של כ-500 מ'.
החוזים הם בסכומים קטנים, להדגמה ולא לייצור.
מעניין ששתיהן זנחו את תכן הבולפאפ. כניראה שהרצון לתאימות תפעול עם הנשק הקיים גובר על הרצון בנשק קומפקטי.
לא מצאתי התייחסות לרימונים- האם הם מיתכנתים; הכלים מוצגים עם כוונות "טיפשות" אז כניראה שהם מיועדים (גם) לרימונים "טיפשים", אבל מתבקש לחבר אליהם כוונות חכמות שמילא מפותחות לרוס"ר M-7.
לכאורה זה כלי מעולה נגד רחפנים, ומוזר שהוא מפותח בקצב כה איטי.