לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 01-05-2026, 13:35
  משתמש זכר קרן-אור קרן-אור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.09.06
הודעות: 10,564

כמעט עשר שנים אחרי ביטול ה- XM25, נראה שצבא ארה"ב שוקל להחזיר נשק דומה מאוד.
במסגרת פרויקט Precision Grenadier System (PGS) שתי חברות מפתחות כלים בקוטר 30 מ"מ לטווח של כ-500 מ'.

FN America מפתחת את ה- MTL-30
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

סרטון של הבלוגר כריס קאפי:


לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.

בארט ו- MARS מפתחות את ה- PGS
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

החוזים הם בסכומים קטנים, להדגמה ולא לייצור.
מעניין ששתיהן זנחו את תכן הבולפאפ. כניראה שהרצון לתאימות תפעול עם הנשק הקיים גובר על הרצון בנשק קומפקטי.

לא מצאתי התייחסות לרימונים- האם הם מיתכנתים; הכלים מוצגים עם כוונות "טיפשות" אז כניראה שהם מיועדים (גם) לרימונים "טיפשים", אבל מתבקש לחבר אליהם כוונות חכמות שמילא מפותחות לרוס"ר M-7.

לכאורה זה כלי מעולה נגד רחפנים, ומוזר שהוא מפותח בקצב כה איטי.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:15

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2026 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר