לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום עיצוב גרפי! וזה וזה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תרבות ואמנות > גרפיקה, ציור ותלת-מימד
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 08-06-2009, 00:27
  nox2 nox2 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.07.08
הודעות: 257

כמו שטלי אמרה בתגובה האחרונה הדבר החשוב ביותר זה תיק העבודות שאתה מציג למי שאתה רוצה לעבוד אצלו...
לגבי השאלה על עיצוב מוצרי צריכה יומיומיים כמו מוצרי אוסם שטראוס-עלית ועוד ועוד רק שתבין איך זה הולך אצלם בחברות..

יש מחלקת עיצוב עם מספר מסויים של אנשים שהם קבועים בחברה..

וכשעושים מייק-אובר למוצר או ליין של מוצרים אז מכניסים מעצבים נוספים שיעבדו על הפרוייקט...

בד"כ משרד הפרסום שבונה לחברה את המהלך הפרסומי הוא זה שמביא את המעצבים הנוספים לפרויקט כיוון שהכיוון העיצובי הוא של משרד הפרסום – הם מכינים את העיצוב החדש למוצר והמעצב או מעצבים הקבועים של החברה המסוימת למשל אוסם רק אחראים על שמירת המאפיינים של החברה בעיצוב החדש...

למשל חברת אוסם לפני כמה שנים עשתה מייקאובר לסל חטיפי הביסלי שלה...

5 טעמים קיימים שעברו עיצוב מחדש באריזות ועוד 2 טעמים חדשים שנכנסו במהדורת ניסיון:

גריל, בצל, פיצה, ברביקיו, פלאפל והחדשים היו מזרחי וחריף

משרד הפרסום היה אחראי על המיתוג מחדש של המוצר (חטיף בריא יותר, צעיר יותר, זה אפוי לא מטוגן... חטיף שהאמהות בוחרות לילדים ולא להיפך) העיצוב הכללי של הקמפיין שכולל את שתי הדמויות המצוירות והערסיות בטירוף שרוקדות ושרות בזמן שמקפיצות ובולסות את הביסלי... וכו' וכו'...

מחלקת העיצוב של החברה עצמה אחראית על שמירה של מאפיינים שאנחנו בתור לקוחות בלי לקרוא אם כתוב "אוסם" או "ביסלי" נדע שזה המוצר שאנחנו מחפשים ורוצים... ובלי לחפש איפה כתוב גריל או בצל בגופן של 9 פונקט קטנטן נדע מה הטעם שאנחנו אוהבים ונקנה אותו...

הצבע של השקיות:

כתום לגריל, צהוב לבצל, ירוק לפיצה וכו' וכו' הצילום של הצורה של החטיף הבצל הוא טבעות הגריל מסובב.. הלוגו של אוסם במקום שבו הוא נמצא תמיד וכו'.



בקיצור יש שתי אפשרויות להיות חלק ממי שמכין את האריזות למוצרים המוכרים בסופרמרקטים, ובשתי האפשרויות אתה צריך להיות תותח על או להיות מספיק מקושר ובעל קומבינות...

או שאתה נכנס למחלקת עיצוב של חברה ואז תחום העיצוב שלך הוא מאוד דל ואתה עובד על קו מאוד משורטט וברור בלי הרבה מחשבה משלך כי הכל מוכתב לך מראש או שאתה מצטרף למשרד פרסום תותח שעובד עם חברות גדולות ובונה קמפיינים של מאות אלפי או מיליוני שקלים ודולרים...



בכל דרך שאתה לא בוחר – שיהיה בהצלחה...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 03:52

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר