08-06-2009, 00:27
|
|
|
חבר מתאריך: 30.07.08
הודעות: 257
|
|
כמו שטלי אמרה בתגובה האחרונה הדבר החשוב ביותר זה תיק העבודות שאתה מציג למי שאתה רוצה לעבוד אצלו...
לגבי השאלה על עיצוב מוצרי צריכה יומיומיים כמו מוצרי אוסם שטראוס-עלית ועוד ועוד רק שתבין איך זה הולך אצלם בחברות..
יש מחלקת עיצוב עם מספר מסויים של אנשים שהם קבועים בחברה..
וכשעושים מייק-אובר למוצר או ליין של מוצרים אז מכניסים מעצבים נוספים שיעבדו על הפרוייקט...
בד"כ משרד הפרסום שבונה לחברה את המהלך הפרסומי הוא זה שמביא את המעצבים הנוספים לפרויקט כיוון שהכיוון העיצובי הוא של משרד הפרסום – הם מכינים את העיצוב החדש למוצר והמעצב או מעצבים הקבועים של החברה המסוימת למשל אוסם רק אחראים על שמירת המאפיינים של החברה בעיצוב החדש...
למשל חברת אוסם לפני כמה שנים עשתה מייקאובר לסל חטיפי הביסלי שלה...
5 טעמים קיימים שעברו עיצוב מחדש באריזות ועוד 2 טעמים חדשים שנכנסו במהדורת ניסיון:
גריל, בצל, פיצה, ברביקיו, פלאפל והחדשים היו מזרחי וחריף
משרד הפרסום היה אחראי על המיתוג מחדש של המוצר (חטיף בריא יותר, צעיר יותר, זה אפוי לא מטוגן... חטיף שהאמהות בוחרות לילדים ולא להיפך) העיצוב הכללי של הקמפיין שכולל את שתי הדמויות המצוירות והערסיות בטירוף שרוקדות ושרות בזמן שמקפיצות ובולסות את הביסלי... וכו' וכו'...
מחלקת העיצוב של החברה עצמה אחראית על שמירה של מאפיינים שאנחנו בתור לקוחות בלי לקרוא אם כתוב "אוסם" או "ביסלי" נדע שזה המוצר שאנחנו מחפשים ורוצים... ובלי לחפש איפה כתוב גריל או בצל בגופן של 9 פונקט קטנטן נדע מה הטעם שאנחנו אוהבים ונקנה אותו...
הצבע של השקיות:
כתום לגריל, צהוב לבצל, ירוק לפיצה וכו' וכו' הצילום של הצורה של החטיף הבצל הוא טבעות הגריל מסובב.. הלוגו של אוסם במקום שבו הוא נמצא תמיד וכו'.
בקיצור יש שתי אפשרויות להיות חלק ממי שמכין את האריזות למוצרים המוכרים בסופרמרקטים, ובשתי האפשרויות אתה צריך להיות תותח על או להיות מספיק מקושר ובעל קומבינות...
או שאתה נכנס למחלקת עיצוב של חברה ואז תחום העיצוב שלך הוא מאוד דל ואתה עובד על קו מאוד משורטט וברור בלי הרבה מחשבה משלך כי הכל מוכתב לך מראש או שאתה מצטרף למשרד פרסום תותח שעובד עם חברות גדולות ובונה קמפיינים של מאות אלפי או מיליוני שקלים ודולרים...
בכל דרך שאתה לא בוחר – שיהיה בהצלחה...
|