23-07-2009, 07:33
|
|
|
|
חבר מתאריך: 27.05.02
הודעות: 10,497
|
|
אני עובד איתם עוד משלב הפיילוט וסה"כ זה עובד לא רע
אתה מקבל מספר טלפון ישיר לפקיד שמטפל בך ויש לך אינדיקציה ישירה באתר הבנק אם הוא נמצא או לא
יש אפשרות לתקשר איתו בטלפון, הודעות אימייל(בממשק של האתר) או שיחות וידאו(לא ניסיתי)
אם הוא לא נמצא תופנה לפקיד הפנוי.
בנוסף לזה יש לך מספר שליחויות הביתה בחינם (למשל כדי לקבל כרטיס אשראי, פנקסי צ'קים או מסמכים שדרושים לחתימה) או שאתה יכול להגיד שאיזה סניף אתה רוצה לקבל
את מסמכים ותקבל אותם שם (לא נחשב כשליחות)
המעבר עצמו די פשוט, צ'קים והוראות קבע עוברים אוטומטית וניתן להמשיך להשתמש בצ'קים של החשבון הישן עד שנגמר החשבון
כרטיס אשראי מונפק מחדש
קופת גמל קושרה לחשבון החדש בצורה אוטומטית
לא מדובר בשירות הטלפוני של מזרחי שהוא די גרוע כי לטלפנים שם כמעט ואין סמכויות
ואפשרות לביצוע פעולות אלא בפקידים לכל דבר
בעבר עבדתי עם הישיר הראשון ושם כל פעם הופניתי לפקיד אחר כך שלא נוצרה המשכויות בשירות וכאן בגלל שמדובר בפקיד ספציפי הטיפול מרגיש אישי
_____________________________________
It's Never Lupus
|