18-09-2009, 12:57
|
|
|
חבר מתאריך: 13.08.07
הודעות: 5,056
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי yakir1111
התפסות גורמת להתחממות, כאשר המאוורר נתפס זה יוצר התנגדות ולכן החיווט מתחמם.
יקיר.
|
לא תמיד: לעיתים מותקן על המנוע PTC, שמנתק את המנוע עקב חום גבוה מידי.
חיווט למקומות חמים, עדיף שיהיה מבוסס על חוטי טפלון, אלא שהם יקרים יותר, ואצל יצרני הרכב מחשבים כל סנט בעלויות. ניתוב נכון של החיווט ,למשל על חיזוקי הפלסטיק של מיקום מנוע המאוורר במסגרת שלו, רחוק מבלוק/ראש המנוע/ראדיטור/מדחס/משאבה הידראולית, ימנע צרות, אלא שגם כאן היצרן מחפש לחסוך כל סנטימטר חוט, ויוליך את החיווט בדרך הכי קצרה, ולא בדרך הנכונה.
ביפניות בד"כ זה נעשה נכון, בצרפתיות זה זוועה, מנסיון.
הרבה שנים טובות יקיר.
_____________________________________
מוות למחבלים!
|