02-12-2009, 00:18
|
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
|
|
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
|
|
ללא יידע מקדים וספרות טכנית מקצועית אתה אבוד וגם הכסף שלך על הרכב והחלקים.
עלות החלקים לשיפוץ מנוע לא זולה כלל, אתה תגיע למצב שתפרק את המנוע ולא תדע כ"כ מה לעשות, תנסה להחליף ורק נזק יגרם.
צריך כלים ייעודים יקרים כמו מפתח מומנט, בוקסות מכל מיני סוגים כמו כוכב, ג'ק עגלה,בוקים ועוד רשימה ארוכה.
ללא ספרות טכנית וידע מקדים לא תצליח.
אחרי פתיחת המנוע, בשביל לשפץ אתו הוא צריך לעבור מספר תהליכים בשביל להרכיב את החלקים החדשים, כמו אם למשל פירקת את טבעות הבוכנה ובשביל להחליף לחדשים, צריך לעשות האונינג עם כלי ייעודי(שאינו זול), צריך לדעת לזהות אם הצילינדרים תקינים ואין מדרגה כי אחרת הרינגים החדשים ישברו ועוד...
בשביל להחליף מייסבי טלטל צריך לקחת את החדשים לחרט כדי שיתאים אותם במדוייק לגל הארכובה.
לשיפוץ ראש מנוע צריך עוד כלים למדידה, כיוון ושיפוץ.
בקיצור אם אתה רוצה ללמוד מכונאות, תשקיע את הכסף בשביל לימודים במקצוע הזה.
אתה הולך להיכנס לבור, ואם כבר ללמוד לבד על מנוע, אז לדעתי תקנה איזה מנוע של אופנוע, ותעבוד עליו יחד עם מכונאי שיסביר לך על כל תהליך, זה יהיה קצת יותר זול ויותר ברור.
יקיר.
נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 02-12-2009 בשעה 00:24.
|