15-12-2009, 21:30
|
|
|
|
חבר מתאריך: 17.11.05
הודעות: 5,696
|
|
תראה, אני מסכים עם חלק מהדברים.
האנשים נוטים לבלבל "מוכר שקרן X" או "טכנאי טיפש Y" עם מדיניות רשת.
אני מבין בהחלט, ואמרתי זאת לא פעם, ששירות גרוע בסניף מסויים לאו דווקא משליך על מדיניות הרשת.
מדיניות החזרות, פיצויים והתייחסות ללקוח הם המדדים שלי.
אני לא חושב שאי אפשר להקים חנות שתרוויח, עובדה שזה עובד במקומות אחרים בעולם.
מעולם לא ראיתי סקר שביעות רצון בחנויות הללו, לא ראיתי ביקורות פנימיות, לא ראיתי התייחסות רצינית לתלונות של לקוחות.
_____________________________________
|