לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 09-03-2010, 06:55
  אודי גילת אודי גילת אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.01.06
הודעות: 6,866

השסתומים לא ממש נעים. הם נימצעים בחלק העליון של הראש מנוע. הם פשוט נפתחים וניסגרים לפי תיזמון שקובעת הרצועה. בגלל זה שמעה טיימינג. אם הם סגורים בזמן הפלטה אז נוצר לחץ רב בצילנדר אצמו ואז הם מתעקמים ונוצר נזק שלרוב לא שווה לתקן. בעבר רצועת התיימינג היתה שרשרת ברזל. מסיבה של הורדת רעש המנוע החליטו בשנות השמונים לעבור לרצועת גומי. (החלטה לא טובה במיוחד). כיום חזרו לשרשרת ברזל. ניתן לראות את זה בקורולות החדשות (2002 ומעלה) יאריס סוופט... מנועי ה VVT וכול השטויות האילו. וכמובן כמו שישראל אמר גם רחיבים אחרים מונעים על ידי הרצועה אבל גם זה לא תמיד זה טלוי בסוג הרכב.

נ.ב
הבלנו זה רכב עמיד במיוחד כמו כול הסוזוקי. בחירה טובה. יש לי כצט בעיה עם האימפרזה אבל לא ביגלל הרכב עלה בגלל שלרוב היא מחליפה הרבה ידיים והרבה נוהגים אליה חזק. (זה מה שגם אני הייתי עושה) חחח
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 19:59

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר