09-03-2010, 06:55
|
|
|
חבר מתאריך: 15.01.06
הודעות: 6,866
|
|
השסתומים לא ממש נעים. הם נימצעים בחלק העליון של הראש מנוע. הם פשוט נפתחים וניסגרים לפי תיזמון שקובעת הרצועה. בגלל זה שמעה טיימינג. אם הם סגורים בזמן הפלטה אז נוצר לחץ רב בצילנדר אצמו ואז הם מתעקמים ונוצר נזק שלרוב לא שווה לתקן. בעבר רצועת התיימינג היתה שרשרת ברזל. מסיבה של הורדת רעש המנוע החליטו בשנות השמונים לעבור לרצועת גומי. (החלטה לא טובה במיוחד). כיום חזרו לשרשרת ברזל. ניתן לראות את זה בקורולות החדשות (2002 ומעלה) יאריס סוופט... מנועי ה VVT וכול השטויות האילו. וכמובן כמו שישראל אמר גם רחיבים אחרים מונעים על ידי הרצועה אבל גם זה לא תמיד זה טלוי בסוג הרכב.
נ.ב
הבלנו זה רכב עמיד במיוחד כמו כול הסוזוקי. בחירה טובה. יש לי כצט בעיה עם האימפרזה אבל לא ביגלל הרכב עלה בגלל שלרוב היא מחליפה הרבה ידיים והרבה נוהגים אליה חזק. (זה מה שגם אני הייתי עושה) חחח
|