28-01-2010, 21:48
|
|
|
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
|
|
חודשיים? ממש לא. לא יותר מ-15 יום. חוק כרטיסי חיוב, התשמ"ו, 1986: http://www.tamas.gov.il/NR/exeres/9...BCEFE9D1487.htm.
בפעם האחרונה ששלחתי פקס לחברת כרטיסי האשראי שלי, עם כותרת "ביטול עסקה בשל כשל תמורה מלא" הם זיכו את הכרטיס בגובה החיוב תוך שני ימי עסקים. כמה ימים לאחר מכן הם שלחו לי מכתב שמאשר את ביטול העסקה. אם הם היו מאחרים לבטל את החיוב בשנייה אחת, היה להם לקוח אחד פחות, וזה מה שאמרתי להם בטלפון והכרחתי אותם לתעד בפנייה שלי.
בנושא הזה אין מה להסס... עברה שנייה מהמועד המוסכים בחוזה חוקי - מבטלים את העסקה ומבקשים מחברת כרטיסי האשראי בירור. עצם הביטול גורם למבוכה אצל בעל העסק.
בעריכה - אגב, חברת כרטיסי האשראי לא חייבת לבדוק דבר וחצי דבר. היא יכולה לזכות אותך מיד ולריב עם בעל העסק. ממש לא עניינך. מה שהיא חייבת לעשות זה לזכות אותך בתוך 15 יום מזמן הפנייה, או להמציא מסמכים המראים בבירור כי המוצר סופק וכו' (אישור חתום שלך על משלוח, למשל).
|