25-04-2010, 13:35
|
|
|
|
חבר מתאריך: 03.11.02
הודעות: 21,199
|
|
אני מגן על HP מפני שאתה לא יכול לצפות מהתמיכה שלהם לתמוך בדבר שאינו קשור אליהם.
זה כמו שתצפה ששירות הלקוחות של תנור האפייה החדש שרכשת יפתרו לך בעיות בתשתית החשמל בבית.
שני הראוטרים מחוברים בכבל רשת אחד לשני?
אם כן, הרי שכבר קיבלת תשובה באשכול והיא:
א) יש כבל המחבר בין הראוטר ל-"סוויטצ'" (אני משתמש בטרמינולוגיה השגויה כדי להבחין בינהם). הכבל יוצא מהרואטר מאחת מיציאות ה-LAN ומתחבר ל-"סוויטצ'" אל כניסת ה-WAN. נתק את הכבל מכניסת ה-WAN וחבר אותו ליציאת LAN פנויה (בתקווה שיש אחת כזו).
ב) כנס לממשק הניהול של ה-"סוויטצ'" ובטל את שרת ה-DHCP.
בצורה כזו, ה"סוויטצ'" יתפקד כ... סוויטצ' והבעיה תפתר.
במידה ואין לך יציאת LAN פנויה, אתה יכול לנסות אחד מהפתרונות הבאים:
א) לרכוש סוויטצ' (ולא "סוויטצ'") שיחליף לחלוטין את ה"סוויטצ'" הקיים.
ב) לרכוש סוויטצ' ולחבר אותו לאחד מיציאות ה-LAN על מנת להוסיף עוד יציאות רשת.
ג) להכנס לממשק הניהול של ה"סוויטצ'" ולהגדיר את כתובת ה-IP של המדפסת כ-DMZ. בצורה כזו כל תקשורת נכנסת מכניסת ה-WAN ב-"סוויטצ'" שאינה מוכרת תגיע למדפסת, בין היתר התקשורת מהמחשב שמחובר לראוטר.
|