24-06-2010, 15:43
|
|
|
חבר מתאריך: 11.02.04
הודעות: 16,543
|
|
קודם כל, אני הגבתי על דברים אילו:
ציטוט:
בהנחה שביצעת את העסקה ישירות עם העסק (לא טלפונית, אינטרנט או עסקת מכר מרחוק אחרת) ובהנחה שמדובר בעסק עם מיקום קבוע ולא "רוכלות" ובהנחה שאין שלט בעסק האומר כי מדיניות ביטול עסקאות בעסק היא החזרת הכסף במזומן - הרי שאינך נהנה מחוקי ותקנות הגנת הצרכן למיניהם.
לפי חוק החוזים - יש לקיים חוזה שנכרת.
אם הסכמת לשלם (בפועל כבר שילמת) ובעל העסק הסכים לתת שירות (לא נטען אחרת) הרי שיש בינכם חוזה תקף ומחייב.
בעל העסק יכול גם לא להסכים להחזיר לך כסף בכלל אלא להתעקש לקיים את העסקה.
זה שהוא מוכן לבטל את העסקה - זה עניין שהוא לפנים משורת הדין, והוא רשאי להציב כל תנאי שיחפוץ.
|
דבר שני זיו, הבחור הגיעה לחנות עם מוצר שלו עצמו וביקש חריטה! ואם החריטה בוצעה, אז על איזה ביטול עסקה אפשר בכלל לדבר כאן בכלל!? אז מכך אפשר להבין שהעבודה עדיין לא בוצע, ולכן הסעיף שנתת כלל לא רלוונטי.
במקרה והיה מדובר במוצר של החנות, והעבודה כבר בוצע(החריטה), אין שום סיכוי שבעל המקום היה מסכים לבטל את העסקה.(בצדק, ועל פי החוק..)
|