06-09-2010, 08:03
|
|
|
חבר מתאריך: 20.01.09
הודעות: 1,143
|
|
עדכון
דיברתי היום עם מנהלת מנטויז'ן והיא אמרה לי:
1) לגבי הטלפון באמת יש 14 יום מרגע שהטכנאי הגיע והתקין את הטלפון (ב23) כי לפני זה לא היה שירות.
2) לגבי האינטרנט, היא אומרת שהם פתחו שם משתמש וסיסמא באותו יום, ב-8, וברגע זה נחשב שהשירות התחיל (ספקית), וזה לא עניין שלהם מתי טכנאי של בזק (התשתית) הגיע והתקין את הקו מצידו.
לי יש שתי שאלות:
1) העיסקה כולה בוצעה דרך נטוויז'ן במסגרת חבילת באנדל. האם דבריה, שמבחינתה השירות ניתן ובעיה שלנו עם בזק מתי טכנאי שלהם הגיע, עדיין תקפים גם במקרה זה? האם כשהכל מתבצע דרכם ונסגר מולם אין להם אחריות לגבי השירות המלא שיינתן?
2) חמותי אומרת שהטכנאי של בזק הגיע שבוע בערך לפני ה-23 (מתי שהטכנאי של נטוויז'ן הגיע) ועדיין היא לא יכלה לגלוש, אלא רק לאחר שהטכנאי של נטוויז'ן הגיע ב-23 וסידר לה מה שסידר רק אז היא יכלה לגלוש בפועל. האם זה לא משנה את תמונת המצב בנוגע למה שהיא אמרה לגבי ההתחייבות באינטרנט שמצידם השירות ניתן ב-8 והשאר בעיה שלה מול בזק כי רואים שגם אחרי שהטכנאי של בזק הגיע עד שהטכנאי של נטוויז'ן בא היא לא יכלה לגלוש?
3) האם ישנה אפשרות להוכיח שהיא אכן לא גלשה אלא רק מה-23? (שיראו בעצמם ושלא יגידו שהיא משקרת..)
תודה.
|