![ישן](https://static.fresh.co.il/images/vBulletin/statusicon/post_old.gif)
18-09-2010, 23:47
|
|
|
חבר מתאריך: 22.08.08
הודעות: 310
|
|
יכול להיות שאתה מצייר בסדר הפוך.
הכוונה היא שאם שולחים את הvertices בכיוון השעון אז הnormal (אלא אם הגדרת אחד משלך) פונה החוצה, ואם נגד כיוון השעון אז פנימה, ככה שיכול להיות שהאובייקט שלך מואר מבפנים (בנוסף אני לא זוכר אם OpenGL תמיד מייצר normals אוטומתית או שזו הגדרה שלו, הרבה זמן לא נגעתי באורות).
בלי קשר, שים לב שglBegin ו glEnd הם ישנים, איטיים, וכבר deprecated מגרסה 3 ומעלה.
תסתכל על Vertex Arrays ו Vertex Buffer Objects.
נערך לאחרונה ע"י Dragonion בתאריך 18-09-2010 בשעה 23:52.
|