18-11-2010, 14:13
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
|
|
אני לא אומר שום דבר.
אני אומר שאם אתה מחליט על דרך שבה אתה הולך לשלם לאנשים על פי מה שהלקוח חייב, אתה צריך להחליט מה התוכנית העסקית שלך - באיזו צורה לשלם לאתרים שמפרסמים את המודעות של הלקוחות שלך.
לדוגמה, אתה יכול להחליט שאתה קודם כל מציג רק את המודעות ששוות הכי פחות; בהתאם לכך, עלייך לבדוק ברשימת החבילות שנקנו (עם פילטר לכאלה שעדיין נותרו בהן מודעות), מי החבילה הזולה ביותר, להציג את המודעה של הלקוח הזה, ולרשום בטבלת החשבון לאתרים שורה אשר אומרת: אתר S, זמן T, מודעה D, מחבילה P.
לאחר מכן שתעשה את החשבון הסופי ללקוח, תסכום את כל השורות של אתר S, תעשה JOIN לטבלת החבילות על פי שדה מזהה חבילה = ל P מטבלת החשבון, תקבל תעריף, ותסכום את כל הטור של כל התעריפים.
אותו דבר אתה יכול קודם כל להחליט לנצל קודם כל את החבילות הכי יקרות.
העיקר שתחליט משהו. וזה כבר לא שאלה בתכנות...
|