25-12-2010, 23:02
|
|
|
חבר מתאריך: 11.09.06
הודעות: 10,218
|
|
אני חושב שהנתונים האמריקאים הם לגבי אחזקה שוטפת (חלפים, דלק, פעולות אחזקה מונעת ושבר- ללא ייצור, קליטה וגריטה). הרי ברור שאי אפשר לחשב LCC\ק"מ כשלאיש לא ידוע כמה ק"מ ייסע אברמס או בראדלי בחייו. הרי לא ידוע בכלל עד מתי הם יהיו בשימוש, ובאיזה היקף.מה שכן, אפשר לטעון שבניהול נכון אפשר לחסוך עלויות, נאמר לנצל את הכמות הגדולה של כלים שיוצרו לעומת אלו שבשימוש סדיר, להפעיל כלי עד סמוך לשיקום ואז לגרוט אותו במקום לשקמו.
|